Jag är så..

fruktansvärt arg och ledsen. Vet inte vad jag ska göra. Under 2006, då jag bodde själv, fick jag bistadsbidrag och nu idag har jag fått ett brev från försäkringskassan om att jag ska betala tillbaka 2341 kr. Bara för at dom gjort räkningar på min inkomst. Men det gjorde dom ju redan under 2006 då jag jobbade lite mer än jag trodde jag skulle under sommaren. Så då räknade ju dom och jag fick mindre under hösten då bara för att det skulle gå jämt ut. Ååååå... jag ska aldrig mer ha nå bostadsbidra. Nu slipper jag ju det då men aldrig mer om jag ens behöver det någon gång. Då är det väl inte till någon hjälp om jag sen måste betala tillbaka en del av det. Jälva skit.
Jag har inte råd med det. Vet inte vart dom pengarna ska komma ifrån. Vi har ju en massa räkningar och jag vill inte att Jesper ska behöva stå och betala det.
Jävla försäkringskassa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I helgen var jag ut på krogen, och det händer ca 1-2 ggr per halvår.=) Det var väl sådära skoj. Inte jätte och inte trökigt heller.
Älsklingen var hemma och väntade på mig, så det var riktigt mysigt att komma hem.=)
Det var roligt hemma hos Lollo iaf. Tack för det!=)

Jobbade igår. Det är skönt att jobba lite om man kan för att göra något annat och inte bara plugga. 

Kan inte träna idag heller för jag har fortfarande ont i benhinnorna som tusan. Får ont så fort jag går i en trapp. Så jag får träna på gymmet i stället. Men det tar jag i mon medans älsklingen tränar, så vi får en myskväll i kväll.

Vi ska städa det sista i lägeneten med.=(

Nu ska jag plugga om det går, tänker bara på försäkringskassan nu. Bläää!

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med om att försäkringskassan är skit!!! :/ har också problem med dem nu...
Du kan ju alltid kolla med dem om du kan få dela upp det du skulle betala tillbaka, så blir det inte så mkt på en gång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback