Jag lyckades..=)

Idag har jag gjort potatismos för första gången i hela mitt liv - och jag lyckades! Jesper tyckte moset var suveränt gott och då har man lyckas vill jag säga, för han har alltid något att klaga på.=)
Till moset blev det ugnstekt falukorv.
Mos är väldigt mättande så det mesta blev kvar i kastrullen, men jag hade ju då även gjort mos som skulle räckt till hela familjen.=)

Nu är det ganska lugnt i skolan. En tenta nästa fredag och två seminarium innan det. Men det behövs inte så mycket plugg till dem två. Tentat måste man plugga lite mer till. Hälso- och sjukvårdsrätt, så en massa lagar ska jag memorera in i huvudet och vad som menas med dom. Lycka till Lovisa.

Jesper är och tvättar bilen. Jag ville inte med.=)

Vill bli frisk så jag kan träna!

Nu ska jag se på outsiders.. det handlar om sopfolket..blääää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback