Kuggad!

Jaha, då har man gjort tentan då. Tyckte att allt gick bra, utom ett tal som jag klurade på länge. Men jag fick det till ett svar (1mg/ml) och det kändes bra men ändå inte. Precis när jag packade ihop mina grejer och skall lämna in tentan får jag en känsla av att det är fel och skriver 0,5 mg/ml som jag fick fram då jag tänkte annorlunda. Jag stod upp och ändrade svaret till och med. GÖR ALDRIG DET!
Pratade med en klasskompis efter och hon hade fått det till 1mg/ml. JÄVLA SKIT!
Nu har jag kuggat på tentan också. Önskar så innerligt att jag kunde spola tillbaka och göra så att jag inte ändrade svaret i sista sekund. Önskar också nu att jag har fler fel så att jag slipper bli underkänd p.g.a. mitt lilla misstag.

Var tvungen att gå och tröstshoppa lite sen så jag köpte mig en ny handväska på Åhlens som jag kikat in. Hade tänkt att köpa den i vilket fall, så nu har jag gjort det.=)

I kväll är jag chaffis åt mamma, faster och kusin. Dom är på Folkan där det är dans, Arvingarna spelar.
Hämtade dom hos faster och det var första gången i mitt liv jag sett mamma riktigt full. Har sett henne lite berusad en gång förut men då var jag fullare själv så det gills inte. Vad flummig hon var. Hon som dricker knappt en gång om året, och då dricker hon sig inte alltid full, hade druckit en vinare varvat med lite vatten. Men herregud så full och glad hon var.=) Kul att se.
Älsklingen har lagt sig och jag ska hämta dessa 3 dansare kvart över ett om dom inte ringer och köra hem dom. Snäll jag är.=)

I morgon ska syrran och jag sola solarium, gymma och simma plus bada lite bubbelpool.=) Ska bli skoj.
Sen blir det partaj för mig.=)

När det är sånt här väder längtar jag sååååå mycket efter vår. Vill ha vår nu. Finns inget härligare!


Nej nu ska jag kika lite på Tv. Börjar bli lite trött här nu. Ensamt att vara vaken alldeles själv.
Sov gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback