Nu, strax..

så har jag tenta. Läkemedelsräkning och man måste ha 100 % rätt. Något misstag kommer jag säkert att göra. Jag känner mig säker på allt utom när det har med mmol att göra. Det är lite krångligt.
Lycka till Lovisa!
Tack!

I kväll ska vi köra bort allt skräp från Vindelgatan ( förra lägenheten) för den måste städas nu innan 31 januari för då ska vi lämna nycklarna. Tänk att vi alltid skjuter upp grejer till sista minuten. Typiskt oss!
Så det är vad vi ska göra i helgen. Städa ur det sista ur gamla lägenheten.

Jag skall även sola lite i mon. Sen vidare till gymmet och sist ska jag simma lite. Allt detta ska jag göra tillsammans med syrran när Jesper är och spelar match i Falun.

På lördag kväll skall vi på 18-årskalas hos Lollo. Det blir säkert trevligt och skoj.
Kanske att man går ut på krogen en sväng men det är ju så grymt tråkigt så det lutar nog åt att jag och älsklingen går hem när de andra går ut, tråkiga som vi är.=)

Ska nig köpa mig en ny väska idag efter tentan, men bara om jag vart duktig.=)

Trevlig helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback