Så deppig..

man blir av att sitta inne hela dagarna och plugga. Men det är ju inte så vackert väder ute heller så man är inte så sugen på att gå en promenad emellanåt heller.
Tenta igen på fredag. Läkemedelstenta. Nu en enda stor. Vi har haft två små förut då man fick ha ett fel på vadera. Jag klarade mig utan fel på någon av dom.=)
Nu får man inte ha ett enda fel på den stora igopslagna tentan. Men det är ju självklart att man inte ska ha ett fel för vad händer om man ute i jobbet t.ex. blandar för mycket läkemedel så styrkan blir alldeles för stark. Det går ju inte. Man får ju inte göra något fel där så varör skall man få ha något fel på tentan.
Usch.. det är ganska nervöst då det är såååå lätt att bara göra ett litet misstag och få ett fel. Så kommer det säkert gå för mig.=(

Kanske att jag skall träna på gymmet i kväll.. om syrran följer med. Vågar inte gå själv första gången feg som jag är.=)

I morgon skall jag klippas. Det kan behövas. Klippte mig sist i början på december så det var ett tag sen nu.
Älsklingen behöver verkligen klippa sig nu. Han har såå långt hår.=) Men är världens finaste ändå. Puss på dig!

Hoppas han inte jobbar över idag med. Är tråkigt att vara själv hela dagarna. Absolut när man sitter inne hela tiden.=(

Nu ska jag plugga vidare!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback