Sista chansen..

att plugga till tentan idag, för i morgon är det dags att skriva den..=/
Det känns sådär tycker jag. Hoppas att jag blir lite mer påläst till i morgon. Ska kämpa.=)

Åker klockan 9.00 mot Falun. Först ska jag med syrran till Falu lasarett där hon ska magnetröntga sina knän och hoppas på att få något svar om vad det kan var som ger henne den smärtan i knäna som hon nu haft i ett x antal år.
Sen ska vi äta något gott innan det är dags för mig att skriva kl. 13.00. Puuuuhhh!

Jag vill så gärna beställa HOPE-smycket som finns på barncancerfondens hemsida. Det är så vackert och man bidrar dessutom med 150 kr till barncancerfondens verksamhet. Jag tycker att flera ska beställa detta fina halsband, eller något annat som finns att beställa på deras sida.

Vilken dag som helst ska jag skriva in mig på Nautilus och äntligen börja träna lite mera. Tycker det är för lite med två innebandyträningar om veckan. Synd bara att jag är så slö. Vill ha någon att träna med då går det nog bättre.=)

Satt och kikade på gamla bilder här på datorn och fann en mapp med mina småsystrar när dm var sååå små. Saknar den tiden så oerhört mycket. Så härligt goa dom var.
Jag vill ha en egen lite bebis.=)


 Gos Hilma och gos Hanna.



Nej nu har jag inte tid att sitta här någe mer. Dags att prenta in lite mer lagar och författningar i skallen på Lovisa.


Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback