Söndag..

Söndagen, för mig, började klocka 07.00 då väckarklockan ringde. Då var det bara att klä på sig, äta frukost och gå utt till bilen för att köra ner till sporthallen där samligen inför matchen var.
Det började fint med att jag snurrade med bilen i en backe (backen vid vasaskolan för den som vet vart den är). Kom rätt och åkte lite skakis vidare. Tur att inte jag skulle köra till Borlänge.=)
Värmde upp inför match och sen satte jag och Lollo oss på bänken som bänkvärmare.=)
Fick tyvärr inte spela nå idag, ingen gjorde sig illa och tur var väl det.. Men det var skoj ändå. Alltid kul att vara med laget. Vi vann med 4-7. Alla gjorde en kanonmatch men är extra glad att sussie fick göra 2 mål.=)
PÅ vägen hem blev det bara jag och Angelica kvar i våran bil. Vi åkte förbi Ica maxi där hon köpte en dockvang till Sandras lilla Mathilda som fyllt 2 år. En godisbit köpte vi med.

Hemma var jag så trött så jag somnade i soffan, på min älskling.=)
Han är så gosig så...

Middag hemma hos svärmor och svärfar senare.. lassagne.. mums! Svärfar har fyllt år.
Försökte dricka kaffe med 3 sockerbitar och mer mjölk än kaffe. Det var så äckligt. Kanske för att det blev så kallt av all mjölk.=)

Nu sitter vi i soffan och myser som vanligt alla kvällar.=)

I morgon är det dax att börja tentaplugga på allvar...usch!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback