Vad tråkigt det är..

att pugga till tenta hela dagarna. Har nu setat inne hela måndag och snart hela tisdag. Sitter framför datorn i princip hela tiden. Men idag har jag gjort lite annat samtidigt. Ingen roligt men nödvändiga saker. Jag har: diskat, plockat undan lite, tvättat från klockan 11 och äntligen hängt in min kläder i garderoben. Hade inte gjort det och nu är det snart en månad sen vi flyttade hit. Illa.=)

I kväll får jag äntligen lämna lägenheten lite då jag ska träna från klockan 20-22. Längtar som tusan!

Känner att jag vill bli klar med allt i lägenheten. Det finns lite smått att göra. Sätta upp taklampa i sovrum plus vardagsrum, någon tavla och smått och gott. Såklart vill jag tapetsera nu, men det får vänta till mars kanske.=(

Snart slutar Jesper jobbet och då ska vi laga lite mat. Undra vad man kan göra för någe gott idag då. Jag är såååå dålig på maträtter, har ingen fantasi för fem öre.

På lördag har jag och Jesper varit förlovade i 1 år. Mysigt. Då ska vi äta den maten vi åt då; fläskfilé, hasselbackspotatis med rödvinssås och en god sallad till. Åå..vad hungrig jag blev nu.=)

Nu ska jag kila ner och hämta tvätten!

 Våran förlovningsmiddag.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback