13-14

Jag fick sluta lite tidigare igår så jag fick lite kväller jag med. Jesper och jag tog oss en kort promenad med kameran, men vet inte vad vi tog för nån promenad för det fanns då inget att ta kort på. Helt värdelöst.=)
Tog bilen till Hagge vid 21-tiden för att hälsa på mamma och Thilda som hade mysig grillkväll (själv jobbade jag ju).=(
Vi tog massor av roliga kort när vi hoppade studsmatta och hade oss. Thilda kan ju det där med att posa. Haha!
Vi fjantade oss som vanligt.=)
I morgon när jag slutat jobbet lovar jag att lägga in lite bilder från den nya kameran.

Gick till sängen vid 23.30, ändå vaknade jag kl.11 idag.=/ Trött var jag nog!

Så nu snart ska jag gå på världens drygaste pass, kl.14. Så i morgon strax efter 13.00 är jag hemma igen. Mindre kul!
Får vi se hur denna natt blir då. Ska ta med mig kameran och instruktionsbok och lära mig massor, plus vanlig bok och sen har jag ju TV:n och mobilen med.=)

Efter denna natt så jobbar jag endast en vanlig natt (18-10) på 9 dagar, så det blir underbart skönt!!
Då vill jag ha hit det fina vädret!!

Nu ska jag damma lite här hemma, sånt måste tyvärr också göras.=(
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback