Bilder

Så underbart skönt att ha 23-timmarspasset avklarat! Jippie! Det gick rätt fort ändå. Men sov ju lika kasst som vanligt. Förstår inte vad jag är så rädd för!
Nu är jag ledig ett tag, bara en natt, ons-tors.

Nu ska ni få se lite bilder, äntligen har jag laddat upp dom. Ca 200 st.=)
Men ni får bara ett smakprov.=)

Hanna


Hilma


Thilda


Mamma


Jag


Lite annat


 Mammas Tingeling.

Sådär! Det blev ett ganska stort smakprov ändå. Men det är ju så kul.=)

Ingen aning om vad som händer resten av dagen. Inget speciellt antar jag. Träna lite kanske.

Nu är jag iaf hungrig som tusan! Dags för lunch!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

ja det var snygga bilder syster! =)

Speciellt pose bilderna på Hanna, =) hahaha dom är ju lätt snyggast!

Imon jobbar jag till 15, men efter det hittar vi på något. Ricky jobbar eftermiddag, tråkigt.

ring mig sen!

Ses!

Love you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback