Blir så

arg och ledsen när jag vet att jag ska jobba i morgon och ända till söndag. Kan inte bli mer ledsen när man vet att vädret ska vara på topp! I morgon jobbar jag dessutom över hela dagen, 9.30-17.30. Pisstråkigt!
Men blir glad när jag tänker på att jag bara har helgen och en natt kvar. Men det kommer bli sorgligt samtidigt för jag trivs bra och både personal och boende är så goa.

Idag har vi varit vid stugan och solat hela dagen. Har inte badat för det var alldeles för kallt och så äcklig botten. Så jag har njutit i solen hela dagen.=)
Nu ska jag stoppa något i magen och sen ska jag träna lite senare. Blir gymmet!
Skippar barmarksträningen för dom skulle vara i Smedjebacken och köra nå fyspass. Orkar inte åka till Smb och orkar inte med ett hårt fyspass. Det var fler som skulle skita i det, så jag kör min egen träning i stället.=)

Hungrig är jag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback