Bökig natt

Jag kan ju inte säga att jag haft någon skönhetssömn i natt, då jag delat säng med syrran. Antingen tog hon allt täcke eller så slängde hon benet över en och då får jag panik. Har även haft hemsk värk i min handled inatt. Det värkte så mycket att det gjorde ont ända upp i armbågen. Det var ett tag sen nu jag hade ont i min handleder så jag hoppas verkligen inte att det kommer börja igen nu. 
Vaknade vid 7 då syrran gick upp. Hon skjutsade hem mig och nu är hon och åtta av hennes vänner på väg till Gröna Lund. Haha.. kan inte fatta att syrran ska köra bil i Stockholm. Det blir nog kaos!=)

Om jag hade kunnat så hade jag somnat om nu, men det verkar inte funka. Får väl se lite senare om jag kan blunda lite på soffan. 

Har lite panikkänsla. Känner mig fruktansvärt ensam, jag hatar ensamhet. Vet inte nå vad jag ska göra och jag kan inte tänka klart!!!
Så det blir en rejält ensam dag!



Every time you're near I feel like I'm in heaven
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback