Fredag kväll/natt

Myskvällen igår med Jannica var toppenmysig. Vi knaprade morötter och vitkål med aromat på, det blev som chips. Supergott! En massa tjejsnack blev det.=)
Hade en jättetrevlig kväll!

I morse ställde jag klockan. Syrran kom och hämtade mig och vi åkte till Jägarnäs badstrand och la oss och sola. Kl.10.=) Badade i sololja. Vi hämtade Issa, som precis kommit hem från Turkiet. Annie och Andreas kom också förbi en sväng. Har badat 3 gånger idag med och det var riktigt skönt, men usch vilka fiskar. Hjäääälp!

Började jobba 15.00 och har skrivit om hela min T3:a för denna månad, då jag varit så klantig och gjort helt fel. Är helt konstig i kroppen, det är absolut något som spökar. Fryser på något konstigt sätt, nästan ryser, hela tiden. Är slö och jätte törstig. Tjock i halsen och lite ont då och då. Dessutom har jag bitit mig i tungan rejält.=(

När jag kom hem satt Nichlas och Jesper på balkongen och drack öl. Syrran och Sandra kom till mig och vi åt gukra och dipp innan vi tog bilen till Grängesberg för att kolla in Beach Partyt i Kyrkviken. Såg inte så lockande ut att vara där och festa. Men syrran fick pussa lite på sin pojke och det var de som var meningen med resan.=)

Nu väntar vi på att vi ska hämta han där kl.2.=/ Är supertrött så jag ska slumra lite.

I morgon ska jag sova länge innan jag ska jobba kl.14. Mitt 23 timmars pass. Blir nog en solfri dag, eller om jag ska ställa klockan och gå upp och sola lite iaf!?! Svårt att bestämma sig.=)

Usch vad trött jag är! Min kropp orkar inte detta längre. Kan det inte försvinna eller bryta ut och göra mig lite sjuk ett tag så det försvinner sen. Jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback