Fredag

Idag har det vart full rulle hela dagen.
Jag och syrran har varit hos Farfar och Kerstin. Farfar lärde mig lite om kameran och lite fototrix och sen åt vi korv med bröd och fikade. Jättemysigt.
Sen drog vi vidare till stan och träffade mamma. Vi kikade på paket till lillstumpan Hanna och sen åkte vi och plockade upp pappa. Vi fyra åkte och kollade på en lägenhet till Mathilda.
Och vet ni vad?
Hon fick den! Är så glad för hennes skull. En stor etta som är omgjord till en tvåa. Med diskmaskin (fusk). Tycker det är lite sorgligt med då min lillasyster blivit så stor att hon ska flytta hemifrån.=)
Men det ska bli kul också. 
När vi åkte hem höll vi på och krocka, men det gick fint.=)
Vi åkte till stan igen och handlade alla paketen till Hanna och sen skjutsade Thilda mig till sävrmor och svärfar. Där har vi varit ikväll. Ätit gott! Grillad kycklingfilé med en massa goda saker till. Druckit lite gott med. Svärmor blandade en drink till mig, Gin och Fanta Exotic. God,  men lite stark. Så det snurrar lite.=)
Men tack för en trevlig kväll!

Nu ska jag sova. Har ju bara sovit 4 timmar i natt så jag är en aning trött idag!
I morgon blir det Gokart och senare på kvällen vinkväll med Jannica! Skoj!

Sov gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback