God kväll

Såklart så blev det ingen träning. Usch, man få inte vara så här lat. Men jag kan skylla på att jag åt mat kl.18 och gymmet stänger kl.20 plus att det inte var någe bra väder för att ta en runda på spåret.=)

Åt i alla fall grillad hambrugare hemma hos svärföräldrarna. Jespers moster med familj från Borås är där så det var trevligt. Fick även en för tidigt födelsedagspresent av svärmor och svärfar plus Elin. En väska till min systemkamera. Väldigt bra att ha och jag blev riktigt glad. Tack!

Har nyss handlat och träffade då syster som jobbade. Hon berättade att hon gjort en intresseanmälan på en etta i huset mitt emot vårat. Hoppas hon får den, men det är nog ganska svårt för det var väldigt många som anmält intresse på den.=(

Nu är det kväller och jag önskar att jag kunde vara lite mer trött så jag slipper lägga mig så sent som resulterar i att man vaknar väldigt sent.
Men om vädret är skit är det struntsamma.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback