Ingen sol

Jag hann inte ut innan solen försvann!=( Så tråkigt!

Pratade med syster nyss och hon och tjejerna är väl för roliga. När dom skulle åka hem igår från Grönan hamnade dom i Norrtälje, 10 mil åt fel håll. Grejen var den att dom trodde dom var rätt tills dom pratatde med en förälder och dom berättade att dom satt på McDonalds i Norrtälje, då fick dom minsann veta att dom åkt och fel håll.=)
Hahaha!=)

Ska strax träffa syrran nu, vi ska skjutsa hennes pojk till jobbet, i Grängesberg. Sen blir det inget annat än att äta innan jag börjar jobba kl.18.
I morgon ska jag träffa Jossan som ringde mig igårkväll och sa hon var på väg hem för någon dag. Så vi ska träffas i morgon, längtar efter den tjejen hemskt mycket!
På fredag åker kanske jag, Thilda, Hanna och Hilma till Parken Zoo i Eskilstuna. Hoppas på det!=)




Vill ha sol igen!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Skit fina bilder Lollo :)

Jag är solt över dig ;) eller vad var det du ville att jag skulle säga ? hehe :)

nej men dom var jätte fina.

Pussss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback