Jag är inte van

att äta så här mycket mat som jag ätit de två senaste dagarna. Så då får man skylla sig själv. Magont som bara den.
Jag ska nog gå tillbaka till min frukter och sallader. Det är mycket godare också. Får skylla på att det blev såhär för att jag vart med syrran så mycket plus att pappa fyllde år.=)

Alvin och gänget filmen var kul. Den var väldigt bra och så söta små ekorrar. En sån skulle jag vilja ha hemma.=)

Nu ska jag faktiskt snart gå och sova. Finns inte så mycket annat att göra. Kasst på TV och Jesper är fortfarande sjuk, även om han är lite bättre idag.
Hoppas på sol i morgon!

Sov gott alla!

Kommentarer
Postat av: Fiaah

Hej:). Hoppas du får en trevlig kväll:). BTW, fin blogg(:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback