Konstigt trött

Usch vad jag sover mycket. Inatt har jag sovit 12 timmar. Det är helt konstigt, det ska inte jag behöva göra egentligen. Kanske därför jag inte sover vidare bra heller. Drömmer så sjukt mycket och inatt känns det som om jag drömt 100 olika drömmar. Har inte vaknat en enda gång utan att jag drömt.
Tack vare vattenmelonen jag åt igår kväll så fick jag springa och kissa 3 gånger i natt, precis som jag sa.=)
Jag tror jag ska börja käka lite järntabletter och se om det händer något.

Känns som om jag borde röra mig lite, var så längesen så det nästan är pinsamt. Men orkar inte gå ner till gymmet och orkar inte ta mig till spåret där jag brukar springa för jag har varken bil eller cykel hemma. Så kanske att det blir en promenad. Måste!!!

I morgon ska jag och syrran åka till Farfar och Kerstin. Farfar ska lära mig kameran och lite trix och så ska vi fika såklart. Ska nog även käka lite rödavinbär och andra bär, dom har så mycket så det är bara att proppa i sig.=)

Är hungrig så nu sitter jag och äter mina älskade vindruvor, det är min lunch. Middagen blir innan jag åker och jobbar. Vad ska man då äta?

Nu är det dags att duscha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback