Ledig helg

Blev väckta strax efter 11 idag. Det är inte skönt att bli väckt då man sover som bäst.=)

Det blev ingen Gokart bara för vädret. Inge kul att köra om det är blött för då slirar man bara, säger de. Vad vet jag, jag har ju aldrig åkt.
Jag och Jesper har bakat oss en smulpaj med färska hallon i. Supergott!!

Finns inte mycket mer att säga.
Men det är iaf underbart härligt med en ledig helg. Det bästa!

En bild jag tog igår hos Farfar. Jag är riktigt nöjd med den och det var farfar också.=)

Ska hem till Jannica lite senare mot kvällen. Det ska bli så kul. En massa tjejsnack och skvaller.
Kanske att vi går ut senare, Bk:s kanske. Det märker vi.=)

Önskar alla en trevlig lördagskväll!



Älskar låten Warwick Avenue med Duffy. Så bra!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, tänkte att jag skulle skaffa en blogg jag med, klart du ska läsa..hehe :) Tackar, hon är en riktig pärla :) Kramar! Sara

Postat av: Frida

vilken jättefin bild på dig :) Vad roligt med en sån där bra kamera.. Önskar jag kunde köpa en jag å.. Men jag fattar inte ens hur den jag har nu funkar : ) haha

Kramar

2008-07-20 @ 09:05:30
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback