Ledig

Nu är jag ledig till onsdag, hur skönt är inte det!?!=)
Blir ganska trött efter nätterna på jobbet eftersom att jag inte sover nå vidare bra, men jag har klarat mig idag utan att sova middag.

Idag har jag, Thilda och Ricky solat vid Jägarnäs lite.
Sen så åkte jag och syrran hem till pappa och tog med han och bjöd han på thaimat som vi åt nere vid piren, ute på någon bänk. Vi bjöd han eftersom att han fyller år idag. Min kära far blir hela 44 år, värsta gamlingen han börjar bli.=)
Grattis Grattis Pappsen! Love you!
Sen släppte pappa av mig och syrran på stan. Vi köpte ett par jeansshorts och en t-shirt till pappa som han fick senare. Han blev glad, tror jag.=) VI fikade och vi åt då den goda jordgubbstårtan som farmor lärt pappa för längesen. Finns ingen godare, pappa är bäst på jordgubbstårtor.=)

Thilda har köpt en vidieokamera så vi hade lite kul med den. Thilda sjöng och jag dansade. Haha, det var kul!=)

Sen åkte vi ner till piren igen och träffade Jossan och Alex. Satt och pratade en massa. I morgon åker Jossan tillbaka till Oslo.

Idag har Jesper legat hemma i 39 graders feber och dunderförkylning. Så jag har försökt hålla mig borta så mycket som möjligt, vill inte bli smittad. Har inte vart sjuk sedan jul/nyår då jag låg med förkylning, feber och bihåleinflammation.. Peppar peppar...

Nu har Melker precis haft ner ett glas från bänken, då fick hag dammsuga. Jag blir så nervös att jag missat någon flisa så Doris eller Melker får in en i tassen. Det vill jag inte. Så nu har jag dammsugit extra noga.

Nu ska jag gå en sväng. Gå bort min tårta!=)

Kommer lite bilder i morgon.=)
Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback