Leksands sommarland

I tisdags åkte jag och Jesper upp till Leksand för att leka på sommarlandet med Hanna och Hilma som var där med mamma och Kent i några dagar och campade.
Det var så kul att göra något med mina tjejer. Vi badade en massa och lekte.
Tävlade med Hanna i en hinderbana som man skulle klättra och hålla på. Hon vann över mig. Mamma tyckte jag var så duktig, jag är ju ändå lika klumpig som en flodhäst. Hanna hon är så smidig så och en riktig klätterapa.=)
Kent rev sönder hela sina badbrallor när vi åkte vattenkana. Det var nog det bästa på hela dagen.=) Han stack snabbt in till Leksands "centrum" och köpte nya.=)

Här kommer lite bilder från våran dag.





En mycket kul dag!!=)

Igår gick solade jag och Jesper lite vid Jägarnäsbadet och sen gick jag på mitt sista jobbpass för denna sommar. Slutade kl.10 i morsen. Känns sorgligt men jätteskönt att vara ledig.=)
Idag har jag hjälpt Thilda att flyttpacka lite och sen åt hon, jag och Isa en tacotallrik på Engel.
Varit på stan en snabbis med Jesper med. Skulle köpa Kents senaste skiva men kom sen på att jag har ingenstans att spela den. Bilen är såld och ingen CD-spelare har vi heller.=) Men jag ska ha den när Jesper köpt en bil. Snart hoppas jag.=)

Nu ska jag strax iväg och träna. Känns verkligen som att det behövs.=) Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback