Mätt i magen

Nu är jag hemma från en tripp till Hagge. Jag ÄLSKAR Hagge! Det finns inge finare ställe på sommaren.
Jag ska visa er lite bilder senare, orkar inte ladda upp dom nu.
Ska absolut flytta dit sen, med eller utan karl.=)

Men jag och Annie plus hennes syster Alva tog kameran och promenerade en liten sväng och tog massor med bilder. Vissa blev faktiskt ganska bra, då blir jag lite glad.=)

Innan jag åkte hem så åkte jag till dagiset (mamma jobbade) och hälsade på. Innan jag kom dit varnade mamma mig för en liten kille som jag skulle vilja ta med mig hem när jag varit där. Visst hade hon rätt! När jag kom dit kom det en pytteliten sötnos krypandes till mig, ställer sig upp och kravlar sig fast i mig. Han ville inte släppa mig och jag blev så glad så.=) Vilken underbart go kille! Och ja ville såklart ha med honom hem..=)

Handlade mat på hemvägen och gjorde mig en riktigt god och nyttig middagstallrik.

Kesoröra (innehållande Keso, Tonfisk och Rödlök),
Alfalfa groddar och Isbergssallad.
Plus ett glas mjölk (ett måste).

Till efterrätt ville jag ha hallon och mjölk, men det fanns inga så det blev vindruvor istället. Gick fint ner i magen de också.=)
Nu är jag mätt i magen!

Tror jag ska ner på gymmet snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback