Natten

till idag har jag tillbringat på jobbet bland mina spökvänner, nedå. men hörde en del ljud vilket gjorde att jag låg på helspänn och kunde inte somna förrän efter 2. Sov med TV och sänglampa på (rakt i ögonen), vilket gjorde att jag drömde en del konstiga drömmar med konstiga röster som självklart jag märkte när jag vaknade kom från TV:n.

Nu ska jag gå ner till pappa med ett vattenpass som vi lånat för länge sedan.=) Sen kommer syrran och hämtar mig där och då åker vi till Hällefors, till mormor och morfar. Vi ska hälsa på dom under dagen och hjälpa morfar med hans nya mobil.=) Söt han är!

Sen när vi kommer hem ska vi hämta varsin syster som ska sova hos oss. Det är Hilmas tur att sova hos mig.=) Vi ska nog hitta på nå kul och mysigt hon och jag.=)

Måste förresten på stan och köpa nya solglasögon för när jag skulle ta på mig mina märkte jag att dom var helt trasig. Hur kan dom bli det av att bara ligga på bänken?=/ Jaja.. bara att köpa nya.

Nu är det dags att kila! Hoppas allt får en trevlig dag med sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback