Nu är det

första gången på denna dag som jag sitter ner och tar det lugnt. Har sprungit på IKEA hela dagen. Hit och dit och två varv.=)
Jag, Thilda och Sandra åkte kl.9.30 i morse och var hemma vid 18.30. Vi körde med stor släpvagn ner och det gick bra tills vi skulle byta parkeringsplats då vi skulle in på McDonalds. Syrran körde då på en soptunna som satt fast på en vägg till lilla huset där man ställer kundvagnarna. Det var med släpvagnen hon körde på den med. Haha.. Jag bara skrattade.=)
Hon handlade iaf en massa och tyckte lite synd om henne när jag och Sandra stog oc skrek från varsina hyllor och frågade om hon villa ha det och det.=)
Det var en mycket rolig dag, även om syrran tappade tålamodet ibland. Haha!
När vi skulle lasta av grejerna i Hagge kunde vi inte backa in på uppfarten med släpet så så fick vi be en granne om hjälp.=) Jag drog även en vurpa när vi bar in ett vitrinskåp som bara är av glas. Tungt som tusan och jag backaed upp för trappen, syrran puttade på för fort och jag for baklänges med hela kartongen i knät. Ont och tungt, men kul. Tur att allt gick bra med vitrinskåpet bara.

När vi kom hem skulle jag och Thilda åka och bada, vi åt lite mat från igår och sen när vi skulle åka var det svart och vi blev rädda för åskan. Så det blev inge bad.
Åkte och hämtade Jesper och vidare till MM för att handla mat till i morn. Jag har gjort världens goaste pastasallad som innehåller: pasta, sallad, gurka, tomat, rödlök, purjolök, skinka och fetaost. Smarrigt!
Så i morgon åker vi till Sommarlande uppe i Leksand där vi ska möta lillasystrarna, mamma och Kent. Ska bli skoj, hoppas det blir lika varmt och fint som idag.

Nu har jag fixat och donat här hemma, med alla saker jag köpte idag. Flyttat runt och hållit på i över en timme. Nu är det fint och nu kan jag slappna av för idag. Ska gå och lägga mig och läsa, är så spännande i boken jag läser nu.=)
Har även sålt min gamla mobil till min tränare idag. Passade utmärkt.=)

Tar med mig kameran i morn, så om jag orkar kommer bilder från dagen i morn kväll.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback