Onsdag

Ojojoj.. det känns att man inte jobbat på några dagar.=) Helt slut är jag både i kroppen och huvudet. Känns som om jag inte hänger med alls. Det kackals en del på jobbet och sen har jag ju sovit så länge om dagarna. Hehe!

När jag slutade åkte jag och Jesper till Milano och jag åt en kycklingsallad. Dom har så god sallad där. Riktigt toppen!
Sen hade vi inget att göra så vi åkte runt i bilen en sväng.
Vi har haft lite besök av Jespers moster med man man plus kusiner.

Jag har även ätit upp 1/4 vattenmelon idag. Det var grymt gott och mätt blev jag, men inte kul när man blir så kissnödig. Med min lilla blåsa kommer jag få springa på toaletten minst 3 gånger denna natt.

Förresten så är min lilltå bättre. Lite rund och go nu bara!=) Känns även när jag går lite. Haha!

Nej nu ska jag sova så jag inte sover bort hela dagen i morgon. Börjar jobba kl.18 och ska jobba natten.

Hejja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback