Övernattning

Sitter hemma hos min far just nu.
Jag och syrran har kollat på Arn och ätit dipp och gurka. Filmen tyckte jag väl var sådär, ingen höjdare men den var inge dålig heller. Fällde inte en enda tår ens.=)
Vi har nyss kommit hem från våran lilla biltur. Vi åkte till OK och snackade lite skit med Jannica och Benita (syrrans svärmor). Thilda fick även köra in alla hyrbilar i hallen och jag satt bredvid då hon inte vågade själv.=)
Vi tog även med oss en till film hem Good Luck Chuck, som vi ska se i sängen strax.

Så jag ska alltså sova här hemma hos min far tillsammans med syster i hennes säng. Vill inte sova i mitt gamla rum alldeles själv, det vågar jag inte.=)

Så nu säger jag God Natt och hoppas på en bättre dag i morgon!


Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback