Pissväder

Man kan inte annat än bli deprimerad när man tittar ut genom fönstret. Vad ska jag göra om det fortsätter såhär under min långledighet???=(

Inatt har jag sovit 12 timmar. Härligt!=)

Förresten! Filmen vi såg igår gick på 5:an (Mamma vid 16) och var väldigt bra. Såå sorglig och jag grät floder. Som alltid.=)

Vet inte nå vad jag ska göra idag, förutom ta reda på tvätten och diska. Men sen då?
Ska träffa syrran när hon slutar tror jag. Hennes Ricky jobbar eftermiddag så då duger jag om kvällarna. Haha!=)
Men vi ska nog hitta på nåt skoj!

Vad tråkigt det känns att vara ledig.. Hade lika gärna kunnat jobba och tjäna ihop lite mer pengar.=)


Nu är jag så sugen på att göra en till tatuering. Om det inte hade varit sommar så hade jag gjort den på en gång.
Men det får vänta till september då jag är hemkommen från Tunisien.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback