Segis

Idag är jag världens segaste, en riktig segis! Vaknade först vid 11 med den hemskaste huvudvärken man kan tänka sig. Tog värktablett och somnade om till 15.00. Ooops!=)
Är fortfarande inte pigg! Hungrig är jag också.

Men igår hade jag mycket skoj iaf. Jag åkte hem till Jannica vid 20-tiden och vi hade det så mysigt så. Drack vin och drinkar, åt chips och godis och snackade så mycket hemligheter och skitsnack så det finns inte. När klockan var 24.00 tog vi på oss dojjorna och gick ner på stan. Först sommarbaren men vi gick inte in ens utan traskade vidare mot Trägårn. Ingen hit precis. Usch vad tråkigt det är där. Vi skulle haft det roligare om vi var kvar hemma vid Jannica.

Skulle egentligen till Jannica idag och äta gott och kolla på film, men jag ställde in det. Mår inge vidare som sagt.=/
Så vi tar det på onsdag eller torsdag istället.
Men i morgon ska vi ses på gymmet vid 11 för det skall köras hårt denna vecka har vi bestämt. Inga mer onyttigheter här inte.=)

Tycker grymt mycket om denna tjej! En ängel!

Jag ska äta mina sista onyttigehter idag. Det blir nog lite hämtmat för det är just det jag är sugen på idag.=)

Annars ska jag bara slappa i soffan och ladda batterierna för en nyttig vecka som även innehåller ganska mycket jobb. Har den där dryga helgen i helgen, tors-sön.=(
Men vad gör det när jag bara har en natt vecka efter och sen Semester!=)

Orkar inte sitta här mer nu, soffan ser allt för härlig ut!=)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jävla slöis! =)



Nej men det gör inget, jag och ricky åkte dit själva! det var så mysigt så =)



Vi ses imon! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback