Sista lediga dagen

hade jag idag. Så nu är min långledighet slut. Men jag har inte så många pass kvar egentligen. I morgon jobbar jag
9.30-17.30 och sen har jag natten tor-fre. Sen inge mer denna vecka.=)

Idag har faktiskt solen varit framme en del och det uppskattades. Jag har legat och solat hemma hos pappa ett bra tag. Det var så skönt. Men strax efter 15 så började det komma moln. Så då la jag mig under handduken istället, stoppade musik i öronen och sen slumrade jag till en stund. Det var härligt det med. Så skönt att sova ute på någe vis.=)
Tog lite bilder på våran sköldpadda med, Zorro. Han är ju så söt!



Jag har nyss ätit mat. Jesper ville äta spagetti och köttbullar, vilket jag hatar, så då åt jag blodpudding. Mums!
Vad trökigt att vädret blev så kasst nu på kvällen. Då får man en sån här tråkig kväll nu igen, när man inte gör någonting.
Hoppas det är något bra på Tv. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback