Sömnig

Hilma min lilla älskling, vaknade kl.6.15. Jag fick ligga kvar i sängen lite men kl.7 ville hon ha frukost så då åt vi smörgås och drack juice. Eftersom att jag var halvt död så tog jag täcke och kudde och la mig i soffan medan hon lekte och tittade på TV. Ibland fick jag höra: "Men varför svarar du inte??? Lovisaaaaaa!"  Goa unge!
Efter ett tag var jag tvungen att resa mig upp iaf. Vi duschade och jag gjorde massa småflätor på henne. Sen gick vi en promenad och Thilda och Hanna kom och plockade upp oss och vi åkte till Lyviksberget och kikade lite där.
Har skjutsat hem systrarna till Hagge för ett tag sen. Tyst och lugnt det blev.

Kanske att jag ska köpa en systemkamera idag. Hoppas!=) Beror på kära pappsen och om den finns såklart.

Senare ikväll ska jag träffa Jannica, ätnligen. Vi ska ta oss en mysig kvällspromenad.

Jag är superhungrig! Ska höra med syster om hon ätit någe.

Usch vad trött jag är! Konstig i halsen med!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback