Söndag

Jag fick något att göra igår ändå. Tog bilen och åkte till mamma. Handlade med mig lite hallon som jag och mamma satt och åt på trappen i solen. Det är verkligen sommar för mig!=) Älskar hallon, bättre än jordgubbar.
Sen lekte jag en massa med systrarna. Gjorde ansiktsmålningar, hoppade studsmatta och hopprep och en massa skoj. Thilda kom ut när hon slutat jobbet. Vi åt tacos och hade en mysig dag.
Hilma lärde sig cykla alldeles själv. Ingen orkade följa med och springa bakom henne då hon ville cykla, så vi sa åt henne att cykla själv. Vi todde då inte att hon skulle göra det, men när vi ropade att det var mat kom hon där cyklandes.=)
Så duktig våran lilla Hilmis!

Senare på kvällen gick jag och syrran till hennes kompis Issa och partajade lite. Drack vin och drinkar, misslyckade drinkar. Blä!=)
Men vi hade riktigt skoj och syrrans filmkamera var med såklart!=)
Vi gick ner till sommarbaren. Det var väl sådär skoj. Vissa stunder var det kul!=)

Syrran sov här så idag har vi degat i soffan och sänge. Ätit lite gott och bara skrattat. Antar att vi varit övertrötta.=)

Nu är det en sån här fin kväll igen så jag ska nog ut och gå en sväng snart. Bränna bort helgens onyttigheter! Hehe!

I morgon kommer bilder från helgen!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback