Soool

När jag kom hem från jobbet i morse vid 10 fick jag en överraskning, men ingen glad heller. En mobilräkning på 1200kr. Inte roligt! Men det är väl tack vare alla mina nätter jag jobbat.
Usch!

Städade lite här hemma och sen åkte jag ner till gymmet och tränade med Jannica. Gjorde bra ifrån mig trots min extrema träningsvärk i magen. Fy tusan alltså! Kan inte skratta, kan inte lägga mig ner eller resa mig upp, utan att jag lider. Gör så fruktansvärt ont! Värre blir det väl i morgon också.=(

Jag och Jesper åkte till Jägarnäsbadet och la oss och solade lite bredvid hans föräldrar. Det var skönt med lite sol.=)
Bestämde oss för att äta middag ute på klippan i Hagge, så vi handlade korv, bröd och engångsgrill. Sen grillade vi korv.
Det var verkligen kul. Vet inte vad vi skrattade åt, men jag skrattade så jag grät.=)

Vi skulle ha spelat minigolf men det var tusentals där så då struntade vi i det.

I morgon ska vi åka till stugan och sola hela dagen. Senare har jag barmarksträning, som jag längtat!

Bilder kommer lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback