Torsdag

Jag mår dåligt över att ha missat en sån här fin dag, då jag jobbat 9.30-17.30. Verkligen över hela dagen, det är en sån kass tid. Iaf så var vi på nå musikgrejs med tre boenden och kollade på Leffe & Staffan, en med gitarr och en med dragspel. Det var vi och alla pansionärer. Haha! Verkligen inte min musiksmak.=)

När jag slutade cyklade jag hem och hämtade bilen och åkte sedan och handlade mat. Sen åkte jag vidare till Hagge för att prova kameran. Systrarna och mamma ställde så gärna upp. Tog massor med bilder, 145 st. Vi hoppade studsmatta och tokade oss medans vi provade kameran. Blev väldigt fina bilder, vissa iaf.=)

Sen åkte jag hem och lagade en kycklingsallas och mammas goda dressing. Supergott, jag skulle kunna äta hur mycket som helst.
Sen var det bara att fara tillbaka till Hagge eftersom att jag glömt bank- och körkort. Typiskt mig!
Åkte sedan med Jesper och tog lite kort ute. Jag måste nog lära mig lite mer om hur den funkar, men vissa bilder blev jag riktigt nöjd med. Jag är ju nybörjare.=)

Jag ska försöka ladda upp lite bilder i morgon, om datorn pallar med det.=)

Ska jobba 15-21 i morgon. Om det är sol ska jag sola lite innan.


Dags att sova strax. Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback