Tränat ytterst lite

Jag tänkte att det var bra längesen jag var ut och sprang, så jag satte på mig löparskorna och tog bilen till spåret.
Nu var jag ju inte så duktig eftersom att jag bara sprang 2 km, men lite nöjd är jag iaf.=)
Det kändes otroligt lätt i benen, så om det inte var för halsen så hade jag sprungit ännu ett varv. Det var så otroligt tungt att andas och det gjorde ont i hela halsen. Det kanske beror på att jag är lite krasslig, men brukar endast vara det på morgonen.
Jaja.. nu har jag tränat lite, även om det blev ytterst lite. Kanske tar en sväng till gymmet senare.

Nu iaf ska jag strax åka till Hagge och träffa Annie. Kameran åker med och det kommer nog bli en del bilder.=)
Lägger upp dem senare ikväll.
Men först ska jag diska, dammsuga och duscha.


Jag och Annie på Ludvikafesten! Det enda kortet jag tog den helgen.=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback