Shopping

Jag har nu jobbat min näst sista natt och mitt näst sista pass för sommaren. Känns sorgligt men skönt. Ska bjuda mina vänner på Krusbärsgården på fika på onsdag då jag gör mitt sista pass.
Natten till idag gick bra. Sov ganska gott faktiskt, men med Tv och lampa på. Jag tror att jag har vant mig.=)
Hade inget annat för mig igår eftersom att jag började kl.14.

Idag slutade jag kl. 14. Då gick jag hem och betalade räkningar. Blev ganska glad när jag betalade månadens räkningar för det blev lite över. Perfekt i sommarkassan, så Jag och Jesper åkte till Borlänge och shoppade lite.=)
Köpte 2 linnen och 1 T-shirt på MQ och sen en massa smått och gott som behövdes. En mascara, ansiktskräm, ögonkräm, läppglans, solglasögon,  och trosor. Så jag är nöjd.=)

I morgon ska jag och Thilda åka till IKEA i Västerås. Syrran ska shoppa en massa till lägenheten som hon flyttar in i på fredag. Ska bli kul.=)



På tisdag hoppas vi på sol för då ska vi åka upp till Leksand sommarland, jag och Jesper. Mamma, Hanna och Hilma plus deras far är där uppe och husvagnscampar så vi ska umgås med dom på sommarlandet då.
Ska bli skoj att göra något med småsystrarna.




Nu ska jag snart försöka sussa lite. Blir hämtad av syrran 9.30.=)
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback