1 juli

Syrran och jag har haft en jätte trevlig dag med mormor och morfar. Vi har hunnit fika, ätit spagetti och köttfärssås och även smaskat i oss efterrätt som jordgubbsmousse med färska jordgubbar till. Tänk att man alltid äter så mycket när man är hos dom.=)
Vi åkte även upp till en restaurang högt uppe på berget och kikade på den fina utsikten. Kommer inte ihåg vad reastaurangen hette, kanske att det var Vildmarksjägarn.=/
Självklart så hade vi kamera med och vi hann ju att fjanta oss lite med den som vanligt.=)
 
På väg till M & M, det enda man ser på vägen dit är skog.=)
  =)

Mormor sa att jag och syrran fick stå på hedersplatsen, vilket Thilda självklart var tvungen att ha bildbevis på.=)
  
Jag, syrran och den fina utsikten.
 

Sötaste Mormor och Morfar och såklart sötaste Thilda.

När vi kom hem hämtade vi Hanna och Hilma i Hagge. Jag och Hilma hoppade av hos mig och vi gick ner till Hemköp för att köpa frukost och popcorn till kvällen. Hon är allt för söt min lilla älsklingsHilma!
Tänk att dom är så goa och man får höra så roliga grejor.
Helt plötsligt skriker hon åt mig: Lovisa plocka upp ölburken, annars säger jag till Mulle (skogsmulle).
Hon berättade också för mig att när man är stor och klämmer fingrarna så går dom av och efter en stund sa hon att hon berättat det för mig bara för att jag skulle vara försiktig då hon inte ville att jag skulle klämma fingrarna. Så söt!
Undrar vad som rör sig i en 4-årings huvud!?!=)

Nu har hon somnat pärlan, eller det var väl ett tag sen. Jag somnade viss också.=)
Ska snart gå och lägga mig och sussa bredvid henne för jag lär väl vaknar tidigt i morgon.

I morgon är jag ledig och ska förhoppningsvis få träffa Jannica och snacka en massa skit, ska bli kul.

Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, urs! Det är nog inte själva grejen med att sova utan att vara själv hemma och att det är kväll. För såhär på dagtid så går det hur bra som helst. Visst jag kan ändå vara lite skraj av att gå i hallen eller så när det är mörkt.

Nä, jag tror inte att det är så fjantigt haha. Många som känner likadant.



Jag och David har typ inte varit ifrån varandra så här länge vid så många tillfällen, oftast är det jag som åker bort och han är hemma. Men han känner nog inte på det här viset. hehe



Allt bra med dig då? Går det bra med jobbet? Kram!

Postat av: Mathilda

Härliga bilder =) det syns att vi hade en bra dag :)

Snygg hedersplats också :)

Det var ett bra köpt av kameran idag :) du kommer säkert bli jätte nöjd med den..

Nu ska jag käka, puss!

2008-07-02 @ 19:03:49
URL: http://torstenssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback