Utmanad!

Först reglerna:
* Svara på alla frågor.
* Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i
deras bloggar, be dem läsa din.
* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
- Hämta tvätten.
- Åka och handla mat.
- Träna.
- Slöa i soffan.
- Planera morgondagen.

Vad gjorde du för 10 år sedan?
- Jag var då 12 år och levde troligen rövare med min bästa vän Annie. Blev även kär i Patrik som jag var tillsammans med 5 år framåt.  

Ställen du bott på?
- Hagge.
- Ludvika.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

- Resa överallt och göra allt jag alltid velat.
- Skänka massor till alla behövande barn.
- Starta upp världens bästa barnhem, flera stycken.
- Dela med mig till min familj så det klarar sig gott och väl resten av livet.
- Köpa hus!

Utmanar den som vill!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Vad roligt att läsa! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback