Världens bästa pappa!

Idag har jag, syrran och Issa åkt till Borlänge en sväng.
Jag har nämligen köpt mig en systemkamera. Eller köpt och köpt, fick den av pappa kan man säga då jag fick pengarna av honom att köpa den för.
Jag har världens bästa pappa! Han är så underbart söt, go och snäll! Han gjorde min dag till en toppendag och jag är så glad.=) Tack tack tack!!

Jag valde mellan en Canon och en Nikon och det blev Nikon.
Dem på OnOff sa att den var bättre och ett bättre märke och så har min farfar Nikon kameror. Han är fotograf så det passar mig fint att jag köpte en lika. Då kan jag låna objektiv an honom och så kan han lära mig hur den fungerar. Jag ska åka dit någon dag snart och få en snabbkurs.=)
Nikon D60.
Jag har hunnit testa den lite här hemma nu på kvälla och den verkar superbra!=)
Ska bli kul att testa den ute. Men det får nog bli i morgon efter jobbet.
Jobbar 9.30-17.30. Såklart så hörde jag att det skulle bli strålande sol. Typiskt!!!

Nu väntar jag på att Jannica ska sluta jobba så vi kan gå ut och gå!
Efter det blir det kväller för mig!!
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback