Värsta natten

Usch, fy och blä! Jag har inte haft en rolig natt på jobbet. Det spökar verkligen!
Började sent på kvällen. Utanför sovrummet står ett matsalsbord och jag hade dörren öppen och låg och läste en tidning. Helt plötsligt hör jag hur stolen flyttar sig. Jag såg inget, men lätet var precis som om någon flyttade stolen.
Jag slängde mig på telefonen, ringde Jesper, grät och sa att jag inte ville vara kvar. Sen fick han lov att prata med mig länge länge, även fast han hatar att prata i telefon.=)
Men efter det där så låg jag på helspänn hur länge som helst. Kunde somna någon gång efter 01.00. Med Tv och sänglampa på, som lyser rakt i ögonen, sover man inte så bra. Vaknade flera gånger då dem hade sig på Tv:n.
Kl. 05.15 slog jag upp ögonen och kände mig pigg. Kunde inte somna om.
Såg slutet på en film som jag verkligen vill se hela, Anne Frank. Jag håller på att läsa den boken och filmen verkade jättebra.
Somnade faktiskt om en halvtimma innan klockan ringde 07.20, då det var dags att börja med morgonsysslorna.
Så 4 timmars sömn har jag fått i natt. =/
Nu har jag bara 3 nätter kvar.

Ska äta frukost, duscha och göra mig klar för dagens grejor. Jag och syrran ska ner på stan och handla paket till syster Hanna som blir stora flickan och fyller 7 år på måndag. Sen ska vi till farfar också.

Idag får Jesper semester, undrar om han ska fira det på någe vis, eller om han vill gå och lägga sig tidigt med mig. Haha, för jag kommer nog inte vara så pigg.=)

I morgon ska jag och min kära Jannica ha lite vinkväll. Det ska bli mysigt! Och gott!=)

Bäst att sätta fart!

Kommentarer
Postat av: Frida

Fan va otäckt med alla olika ljud på ditt jobb. Jag skulle aldrig våga sova där om jag hörde en massa konstiga ljud.. usch.. Skönt att du inte har så många nätter kvar!

Kram/ Frida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback