Bio

Har nyss kommit hem från bion. Eller jag åkte med syrran och hämtade hennes Ricky, på Spendrups i Grängesberg där han jobbar, efter filmen.
Filmen iaf, Sex end the city, verkligen hur bra som helst. Superbra! Man skrattade, grät och skrattgrät. Tycker att alla borde se den, iaf alla tjejor.=)

Har fått en top/blus eller vad det heter av mamma idag. Hon tyckte den passade bättre på mig än på henne så jag fick den. Säger ju det - att jag har världens bästa mamma! Tack så jättemycket, den är så fin!

Ska strax gå och lägga mig, börjar jobba kl.8.30 i morn. Slutar 16.30 och senare mot kvällen efter 19.00 då syrran slutar blir det att träna på gymmet.

Nattinatti


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!

Var har du jobb??

Vi flyttar den här veckan så från och med den första juli kommer vi bo på notgården, kommer sakna den här lägenheten i massor!!

annars är allt bara bra! hur är det med er?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback