Det är något...

..fel på mig. Jag är aldrig trött nu för tiden. Jag som brukar lägga mig tidigt och vakna sent och absolut inte tvärtom som det är nu. Konstigt. Något spökar!

Allt gick fint på jobbet idag. Det verkar inte vara så mycker mer som ska in i huvudet, men det är ju redan full så.=)
Har målat lite naglar, handlat mat och kollat på fotboll och skojat en massa.=)
Slutade strax efter 21 och då traskade jag hem med cykeln bredvid. Det var så skönt ute, hade gärnat gått en lägre bit om klockan inte hade vart så mycket.

I morgon är jag ledig. Ska försöka få med syrran till Kupolen och handla lite jobbkläder. Det finns så dåligt med vikariekläder, dom är jättemånga storlekar för stora. Så jag ska köpa mig helt vanliga t-shirtar och ett par jeans tänkte jag som jag kan ha där.
Senare i morgon, rättare sagt kl.18, så ska jag och titta på Hannas skolavslutning i Hagge. Min lilla tjej blir stor och slutar lekis. Till hösten ska hon börja i första klass, då kommer jag fälla någon tår.=)
Ska försöka hinna med att träna på gymmet efter de också.. var längesen nu.

Nej, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback