Förresten...

...så åkte Jossan till Norge idag. Hon och hennes kompis plus en till fick en lägenhet i Oslo, precis som de ville, så dem drog snabbt som tusan.=)
Kommer sakna henne, tur att vi fick lördagen tillsammans i helgen. Kanske att hon skulle komma hem till helgen, men med min otur gör hon inte det.

Jag håller i alla fall på att ragga ihop mina tjejor från klassen (gymnasiet) och partaja i helgen då det är drakbåten.
Hoppas att några kan träffas i alla fall. Skulle vara så kul!
Efter denna helg är det slut på festandet på ett tag för mig!
Pratar med Johanna nu, eller skickar sms, och hennes katt blev ihjälbiten igår när hon var ut med henne i koppel. Stackars Alma och stackars Johanna förstår att hon känner sig ensam nu. Tänker på dig vännen!
Dessa dumma hundar! Tur att dem flesta är goa.

I kväll  har jag, syrran och Majsan sprungit 2km och gått 5km. Bra gjort av oss. Vi har träningsuppehåll men vill inte sitta still.=)
I mon blir det nog något liknande för mig, eller i alla fall två varv på 2:an. 5:an vågar jag inte gå själv, den är så långt in i skogen.

Orkar inte åka till Falun i morgon igen. Men sista dagen. Ska åka med syrran och Ricky hem. Kom just på att jag börjar ju kl.8 i Falun så förstår inte vad jag gör uppe nu. Dumt!

Syrran kör förresten superbra! Känner mig säker sötnos!=)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback