Första doppet

Jag har tillbringat hela dagen i Södra Hörken, i Jespers familjs sommarstuga. Och kan ni tänka er - Jag har badat. Två gånger till och med. Det var faktiskt riktigt skönt.
Dock så är jag ju extremt fjantig när det gäller att bada, för jag är livrädd för fiskar, bottnar och att bada där jag inte ser botten. Någon fobi som sitter kvar sen jag var liten. Har för det mesta badat på badstränder där det är sand att stå på och jag når botten hela tiden. Sån är jag.=) Och det är inte bättre med hav, så vi får väl se hur mycket jag kommer bada i havet när vi åker till Tunisien. Badskor ska jag införskaffa i alla fall plus en stor badring.=)

Det har varit varmt och skönt. Jag har solat lite då och då. Smort in mig i min sololja som luktat coccos.=)
Ätit grillad kycklingefilé med sallad, kroketter och tzatsiki.

Vi åkte hem vid fem för att vi hade tvättid mellan 16-21, men det visade sig att det visst var igår. Ooops! Jesper blev inte glad!=)

Ska snart åka och handla. Kanske blir något gott som chips till kvällen. Behöver lite salt när man svettats ur sig så mycket idag.=)

I morgon åker jag, Annie och hennes pojkvän till Smedjebacken runt 14.00 för att kika på drakbåten då dom paddlar, umgås med folk, dricka gott och ha kul. Det ska bli så roligt att umgås med Annie en dag, det var så längesen.
Jennie kommer senare också mot kvällen, då hon slutar jobba. Att träffa henne ska med bli kul, superkul.
Synd att inte fler tjejer kunde följa med.=(

Jag undrar om det blir nå regn idag. Det är så kvavt ute så det skulle behövas.
Nu är jag hungrig igen.=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback