Godmorgon måndag

Jag har varit vaken ett tag, i ganska exakt 2 timmar faktiskt.

Har varit på möte med min nya "chef", där jag ska jobba i sommar. Jag fick en massa information som jag nästan redan glömt. Fick även reda på min lön, men den tänker jag inte skriva här.=)
Nu väntar jag bara på mitt schema, som hon hade skickat förra veckan, så det bör komma idag.

När jag skulle sätta mig i bilen och åka dit så gick larmet på. Det har aldrig hänt förut och jag fattar inte varför heller. Jag fick inte av det så det tjöt ett tag. Pinsamt. Vågade inte starta bilen igen (för det var då det gick på), så jag ringde pappa så han fick vara med mig i luren om det skulle hända igen.=)haha! Men jag klarade mig och kunde brumma iväg.

Syrran ringde nyss. Hon har blödit näsblod igen och mådde lite kasst, men ville komma in till stan ändå. Hon skulle käka frukost så får vi se sen hur hon mår. Mest vill hon nog komma in till stan för att kunna hämta sitt körkort.=)
Hon måste ta det lite lugnt, annars blir hon utbränd som 18-åring. Hon jobbar ju extremt mycket vissa perioder och tar det inte lugnt.
Så vi får se om vi åker till Skuthamn eller inte. Hoppas det för jag vill ha något att göra.

Nu ska jag plocka lite här i lägenheten. Den har blivit så stökig under helgen.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback