Hagge besök

Jag hatar huvudvärk! Snabbt ner med värktabletter och hoppas på att man kan bli lite pigg igen.

Idag har jag klippt mig, men det är till och med så tråkigt att skriva då jag bara klipper topparna. Hanna fick klippa sig också eftersom att hon hade tid över och Hanna iaf skulle dit i morn. Hon blev lite rosa i håret också.
Sen åkte vi en sväng ner på stan, åt glass och kollade runt lite.
Hemma hjälpte hon mig att dammsuga medan jag diskade, duktiga tjejen.

Nu sitter jag ute i Hagge. Skjutsade ut tjejen till mamma och fick då vara kvar en stund eftersom att hon körde sopor till nån sopstation. Men nu är hon hemma så nu ska jag hem igen.


Världens bästa mamma! Jag älskar dig!
Vet att du läser detta.=)

  Värdlens bästa Hilma!
 Världens bästa Hanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback