Halvduktig

När jag slutade jobba idag cyklade jag hem och tog sedan bilen till MM för att handla. Syrran jobbade ju.=)
Kom dit och det visade sig att mamma, Hanna och Hilma var där och handlade också. Så vi hade en liten familjeträff i affären.
Bestämde även att jag skulle gå till MM igen då Thilda slutade så vi sen kunde åka och träna. Så det gjorde jag och det tog inte längre tid än 15 minuter att gå dit, så det kommer jar absolut att göra flera gånger. Onödigt att ta bilen då om det går så snabbt att gå.
Vi åkte sedan till Biskopsnäset för att springa och gå. Men syrran skyllde på ett litet skavsår på lilltån så vi gick bara, men vi gick iaf 5 km. När vi var klara så ville hon minsann springa men då hade jag ingen ork, så vi var bara lite halvduktiga idag.=)

I morgon jobbar jag natt igen, och vill verkligen inte det. Skulle kunna ta världens längsta pass bara jag slipper natten. Gillar inte att det spökar.=)
Men sen är jag ledig hela helgen och det passade ju sig bra då det är Ludvikafesten, med start i morgon.

Självklart var det ju så att man behövde ställa upp för innebandylaget och tjänstgöra då och jag fick tiden 21-24 på fredagen, mindre roligt. Men jag har lördagen fri att partajja på.=)

Måste gå upp tidigt i morgon på min lediga dag för att besikta bilen. Gillar det inte.
Sen vet jag inte vad jag ska göra fram till kl.18.00 då jag börjar jobba.

Love can be hard sometimes... eller hur syrran?=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback