Kalassöndag

Usch vad jag sover. Igår vaknade jag ju 13.30 och idag vaknade jag 11.30. Vill inte sova så länge, dagen förstörs ju!

Åkte i alla fall till Hagge idag på kalas. Mammas sambo Kent fyller 40 år i morgon. Grattis! Vi fikade en massa gott, men mest sjöng vi. Alla tjejorna. Hanna är riktigt bra på det där. Jag var lite ringrostig i början =) och förlorade, men mot slutet kom jag igen. Mamma slog mig då aldrig i alla fall.=) Singstar är ju bara för kul!
Sen var det bara att åka hem för att tvätta. Syrran åkte med och vi åkte även och handlade lite mat och fick då dosen av vår dagliga biltur.=)
Middagen bestod av sallad och kycklingfilé, mmm.
Sen tog jag och syrran med oss benen ut och gick hem till hennes pojkvän (som inte var hemma då han jobbade) plus hans familj.  Men vi tittade på lite film där innan jag åkte hem igen.
Nu sitter jag här och är inge trött alls. Inte så konstigt det om man sover som jag.

I morgon ska jag jobba 13-21.  Ska jobba 3 kvällar i rad nu. Jobbigt, men jag slipper gå upp så tidigt i alla fall.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback