Känsla

Någonting är konstigt, känns konstigt. Jag har en främmande känsla i min mage som jag inte vill ha där. När jag vaknar brukar jag vara superhungrig, nu får jag knappt i mig nå frukost alls. Jag mår inte illa utan det är någon konstig känsla.
Känner mig inte alls på topp! Vill inte känna så här, det är jobbigt!

Strunt samma!


I alla fall så blev jag väckt från jobbet idag, mindre kul. Jag ska dit på min sista introduktionsdag i morgon mellan 7-10, men nu frågade dom om jag kunde vara kvar till 15 då det är en vårdtagare som är lite sjuk och inte kan gå till dagcenter.
Så i morgon ska jag jobba på riktigt, mina första timmar.=) Det blir till att sitta själv i samlingslägenheten från 10-15. Kanske lite ensamt, men jag har ju min telefon och sen TV och så ska jag ta med en bok. Jag ska bara finnas där för vårdtagaren om denne vill mig något.=)


Jag ska om en stund åka till Hagge med Mathilda för att hämta Hanna på lekis. Sen åker vi tillbaka till stan och fikar och kikar runt. Så nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig klar.


Trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Frida

Va jobbigt att du inte känner dig på topp..

Det kan inte vara så att du är gravid?

Kramar/Frida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback