Klibbigt och varmt

Idag har det verkligen varit varmt. Riktigt hett! Jag har legat lite hemma hos pappa och solat mig.
Det var underbart skönt. Åt sånna där svarta lakrits pingvin pastiller, då fick man känslan av att man var utomlands.=)

Duschade sen riktigt kallt och sen kom syrran och hämtade mig. Vi åkte och åt en kycklingsallad på Milano.
Sen åkte vi till OK/Q8 för att tvätta bilen. Vi åkte in i tvättautomaten och kollade på. När dessa där gummisnurrande borstarna kom så lossnade hela kofångarn bak. Den satt där och hängde på dragkroken. Skrattade så jag höll på att dö.
Sen när vi skulle ut så öppnades inte dörrarna helt så jag fick springa in och fråga Benita (personal) hur man skulle göra. När vi väl kom ut så fick vi hjälp av Rickys morfar och bror att sätta dit kofångarn.
Kul var det iaf! Sen åkte vi till stan och jag köpte solglasögon och sololja..haha!=)

Sen var jag till systemet igen! Tänk att man alltid ser samma ögongodis där!=)
Nu sitter jag i Hagge och lyssnar på Hilma och gråter och är sur då en liten ängel inte kommer fram.
Det är så skönt på altan här. Underbart!

Nu är det bäst jag hjälper henne leta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback