Ledig dag

Jag har hunnit med en del idag. Tagit sovmorgon, beställt kläder, varit på stan med Linda och köpte en lite hårgrejer och en ny mascara, varit till Västerås och Ikea med Jesper där vi bl.a. köpte en vitrinskåp och ett provisoriskt vardagsrumsbord tills vi hittar något bättre.
Så nu är jag rätt slut efter allt skruvande. Såklart så är det jag som är huvudet när det gäller att sätta ihop grejer. Jag säger vad som ska göras och Jesper gör det.=)

Jesper fick såklart en mindre raseriutbrott på mig då jag sa att jag beställt kläder, men det visste jag redan att han skulle få så jag var beredd på det.=)

I morgon midsommar jobbar jag 9.30-17.30.=( Senare ska jag väl kanske med Jesper och några kompisar på lite partaj, men jag kan inte festa då jag börjar 11 dagen efter. Då blir det en lång dag så då vill jag vara pigg. Slutar inte förrän 21.30. Jobbigt.=(

Skulle behöva duscha nu, så det ska jag göra!

Trevlig midsommar till alla!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback